11 Ekim 2016 Salı

Dipten Zirveye: Tolgay ARSLAN

En dipten zirveye!

Sol dizindeki çapraz bağları kopan, yoğun tedavi sonrasında takıma dönmesine rağmen forma şansı bulamayan Tolgay Arslan, geçen sezon pes etmemesinin karşılığını alıyor. Şenol Güneş’ten formayı kapan 26 yaşındaki futbolcu, bu sezonki performansıyla alkış topluyor.

Beşiktaş’ın önceki sezon Almanya’daki kampında sol diz çapraz yan bağları kopan Tolgay Arslan, 6 aylık oldukça zorlu dönemin ardından geçen dönemin ikinci yarısında takıma dönmüştü.

Teknik direktör Şenol Güneş’in o dönemki, Atiba ve Oğuzhan Özyakup’lu ön libero sisteminin başarılı olması sebebiyle forma şansı bulamayan 26 yaşındaki futbolcu, bu gelişmenin ardından hocası Şenol Güneş’e, “Eğer kulübeye mahkum kalacaksam ayrılmak istiyorum” sözlerini sarf etmiş ama tecrübeli teknik adamdan, “Şu anda başarıyla işleyen bir sistem var. Bunu bozamam. Ama ilerleyen dönemde sana da büyük iş düşecek” cevabı gelmişti.

‘Yüzde 100’e ulaştım’

Bu gelişmenin ardından küsmeden çalışmalarını yürüten başarılı futbolcu, yeni sezondaki başarılı performansıyla hem teknik ekibini hem de taraftarını sevindiriyor.

Kartal’da ön libero hattına ek olarak 10 numara pozisyonunda da etkili bir şekilde görev yapabilen Tolgay, forma yarışında da önde bulunuyor.

Milli aradaki takım çalışmalarında ortaya koyduğu hırslı görüntüyle göz kamaştıran Tolgay, “Elimden geleni yapıyorum. Daha iyi olmaya çalışıyorum. Daha çok süre almak için elimden geleni yapıyorum. Yüzde yüzüme ulaşmış durumdayım” diyerek forma için savaşacağını gösterdi. (Fanatik)

SHARE THIS

Author:

0 yorum: